Acceptar INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE COOKIES. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, considerem que accepta la seva instal·lació i ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí.
Smart Train Day
18 de novembre de 2015

Sessions

SESSIÓ 2. EXPERIÈNCIES INTERNACIONALS INTEL·LIGENTS D’OPERADORS DE FERROCARRIL METROPOLITANS

Andrew Bata

Presentació dels nous quioscos d’informació en temps real de l’MTA i aproximació als megaprojectes que l’MTA està desenvolupant a la ciutat de Nova York.

SESSIÓ 3. TENDÈNCIES I INICIATIVES DE L’SMART MOBILITY EN L’ÀMBIT EUROPEU

Oriol Juncadella

Aproximació al significat smart train per a FGC: qualitat de servei, excel·lència operativa, facilitat d'ús, eficiència i nous serveis de valor per al client, com a estratègies per a guanyar reputació, posicionament i ingressos.

Eduard Loscos

Projecte HERMES – Desenvolupament de vagons de mercaderies intel·ligents i flexibles per al transport de multi-materials granulars. Aquest projecte s’enmarca dins del programa de recerca Horizon 2020 amb l’objectiu de millorar el transport de mercaderies voluminoses.

Charlotte Bouchet

Presentació de l’estudi “L’Usuari del Tren del Futur: Smart Mobility”: com a través d’analitzar les necessitats dels usuaris i les tendències del sector, s’han co-creat solucions innovadores per a les empreses del clúster Railgrup.

Albert Tortajada

Projecte AUGGMED – La progressiva implementació de sistemes intel·ligents en l’explotació ferroviària comporta que, moltes vegades, la intervenció de les persones, quan és necessària, s’esdevingui sota condicions atípiques per les quals és difícil planificar escenaris de simulació / entrenament.

El projecte AUGGMED pretén desenvolupar entorns de simulació i jocs virtuals per tal de poder dur a terme aquest entrenament en situacions d’emergència. Si bé eldestinatari principal són els cossos i les forces de seguretat, es considera clau també pel personal dels operadors ferroviaris que és sempre qui en una primera instància ha de gestionar les incidències fins que els primers no arriben.

SESSIÓ 4. TREN D’ALTA VELOCITAT VELARO: FIABILITAT, RENDIBILITAT I QUALITAT DE SERVEI

Francisco Payán

SIMOS Smart Insight: maximitzar la disponibilitat dels sistemes ferroviaris mitjançant l'anàlisi de dades
Locomotores, trens, components, sistemes de senyalització, avui dia qualsevol element del sistema ferroviari és una font de dades. Una vegada que aquests han estat processats, la informació pot ser utilitzada per analitzar tendències i monitoritzar de forma contínua l'estat dels equips. Com a resultat, el Manteniment Predictiu és possible per a vehicles i infraestructura. Algorismes a mida per a cada aplicació de monitorització, generació d'informes de qualsevol desviació de la norma i propostes per a la seva correcció. Tot això amb els màxims estàndards de seguretat en la transmissió de dades. Simos Smart Insight permet la reducció d'errors durant l'operació, redueix els temps de parada per manteniment i incrementa la disponibilitat dels sistemes.

Enrique Torres

Tren d'alta velocitat Velaro: fiabilitat, rendibilitat i qualitat de servei
Una plataforma global apta per operar en diferents entorns, combina un disseny provat que garanteix qualitat, fiabilitat i evolució tecnològica amb l'adaptabilitat, flexibilitat i personalització requerida pels operadors ferroviaris en qualsevol lloc del planeta.
Els trens Velaro de Siemens circulen en diferents països amb tensions, sistemes de senyalització i disseny interior adaptats a les necessitats de cadascun dels nostres clients, alhora que ofereixen uns costos d'explotació (manteniment, energia, etc.) altament competitius al llarg de tot el cicle de vida del producte.

Organitzat per

 

 

 

Patrocinat per